BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

clickclick pada saya :]


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 4, 2011

SARJANS for-II

yaww !! inilah yang terhebadd. . !! aku(sarjan perempuan) dan sarjan lelaki. . baik gilarkk !! :D memangtak lahh. . tapi memang baik sangat lah cooperate dengan sarjan lelaki nih. . dia kuat gubra. . sangat kelam kabut kot. . tapi kadangkadang dia sangat bertanggungjawab. . :] bukankah ? haha ! sweet kot. . haha ! kalau entry nih tiera baca , aku tak ada hati pon dengan aidil tuh yee sayangg ? -___-  banyak kenangan dan rintangan aku dengan dia nih. . bila kusott dia datang , aku rasa macam nak siku jae dia !! ==" aku bersykur dapat sarjan lelaki yang sakai dan HEBADD macam Aidil Adha tuh. . haha ! :D



Sarjan perempuan : Ayuni Seri Binti Abu Hanifah :]
Sarjan lelaki : Aidil Adha :[]

ouhh. . ini lah sarjans yang menjadi masalah dalam selesaikan masalah. . sebab sarjans nih pon banyak masalah. . kesian bukankah ? haha ! lucu tau pic nih . . sebab snap pon nak cepat. . -___- jadi buadd ada ada ja lah. . haha ! janji ada dengan sarjan. . sebab sarjan yang berdua nih , susah nak bergambar bersama. . sakai -.- kan ? hee~ kenangan untuk tahun 2011 nih yang amat mengarut sekali. . sebab sarjan perempuan tuh pendek dan kecik. . korang ngok sarjan lelaki tuh. . ok. . aku masih pendek. . tak paham . . ==" keanap aku ? huh~ :]

No comments:

Post a Comment