BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 4, 2011

SARJANS for-II

yaww !! inilah yang terhebadd. . !! aku(sarjan perempuan) dan sarjan lelaki. . baik gilarkk !! :D memangtak lahh. . tapi memang baik sangat lah cooperate dengan sarjan lelaki nih. . dia kuat gubra. . sangat kelam kabut kot. . tapi kadangkadang dia sangat bertanggungjawab. . :] bukankah ? haha ! sweet kot. . haha ! kalau entry nih tiera baca , aku tak ada hati pon dengan aidil tuh yee sayangg ? -___-  banyak kenangan dan rintangan aku dengan dia nih. . bila kusott dia datang , aku rasa macam nak siku jae dia !! ==" aku bersykur dapat sarjan lelaki yang sakai dan HEBADD macam Aidil Adha tuh. . haha ! :D



Sarjan perempuan : Ayuni Seri Binti Abu Hanifah :]
Sarjan lelaki : Aidil Adha :[]

ouhh. . ini lah sarjans yang menjadi masalah dalam selesaikan masalah. . sebab sarjans nih pon banyak masalah. . kesian bukankah ? haha ! lucu tau pic nih . . sebab snap pon nak cepat. . -___- jadi buadd ada ada ja lah. . haha ! janji ada dengan sarjan. . sebab sarjan yang berdua nih , susah nak bergambar bersama. . sakai -.- kan ? hee~ kenangan untuk tahun 2011 nih yang amat mengarut sekali. . sebab sarjan perempuan tuh pendek dan kecik. . korang ngok sarjan lelaki tuh. . ok. . aku masih pendek. . tak paham . . ==" keanap aku ? huh~ :]

Saturday, April 9, 2011

now , talk about PAIN !

ok , dah lama sangat aku tak online kan ? bukan tak online actually. . aku mlass nak update blog pulak. . tak apa lahh. . sekarang nak update lah nih. . haa. . aku sekarang jadi manusia sibuk. . bak kata ibu aku , "si pendek yang sibuk". . cceehh~ sampai hati ibu cakap aku PENDEK tuh. . tak apalah. . sabar jae lah. . aku sibuk kawad lah. . hehe ! bukan nak menunjuk. . tapi yang rasa aku menunjuk tuh , apa lagi ? tinggalkan komen , dan anda akan memenangi hadiah. . aha ! :] tapi kan , aku rindu lah dengan blog bolatbolat aku nih. . hehe ! maklum. . tak tahu nak rindu sapa lagi. . :]. . haaa. . aku penat tau sekarang. . (aku suka out of line) haha ! apa apa pon , makan tetap tak tinggal. . jadi janganlah risau dengan perot aku. . sebab tetap boncit. . alahh~ malu lah saya. . :D tapi tak apa. . berbalik pada cerita kita. . TANPA MAKANAN , SIAPALAH PERUT. . haha ! jadahnya yang aku cakap nih. . ! malu tau ! malu !! 

Monday, March 14, 2011

sekarang , 1 - 1 = 0 !

hari ini , hati ada sikit baik lah readers. . kalau korang nengok entry aku yang bawah ni , aku ada marahmarah kan ? siap dengan tulisan warna merah bagai kan ? ouhh maaf kawanku. . orang yang aku kutok tuh adalah kawan aku. . yaa. . aku kutok dia , dan dia tahu. . bukan pada hari yang sama. . tapi pada 2-3 hari berikutnya. . Alhamdulillah. . dia mampu terima. . kenapa ? dia berfikiran positif kot. . hehe. . agaknya dia tahu aku memang belum matang lagi. . tuh yang dia tak marah sangat. . entahentah dia pker , "yun tuh , karang aku marah. . makin kecik pulak. . biar je lah. . " haha ! korang rasa tak dia cakap macam tuh ? tapi tak apa lah. . janji aku mampu tersenyum nengok dia. . apa pon jadi , kawan tetap di hati. . biar hilang duit , jangan hilang kawan. . yaa. . kawan tuh macam nyawa aku tau ! kadangkadang macam makanan aku pon ya jugak ! haha !
kalau tak ada makanan tuh , mati lah aku kan ? ffuuhh~ boleh sakai woo kalau tak jumpa kawan seminggu. . memang tak lah. . haha ! aku sayang kawan , sebab kawan mampu buat aku senyum dalam menangis. . tapi. . memanglah keluarga yang utama. . haa ! tapi lagi , yang kurniakan kawankawan yang SUPRA DUPRA  ni padaku , adalah Allah. . alhamdulillah ya Allah. . aku bersyukur kerana walaupun aku bukanlah hamabamu yang soleh , tapi kau masih memberikan aku kebahagiaan. . dan janganlah kau bawa pergi kebahagiaanku jauh dariku. . masya`Allah. . p/s : hehe ! tibatiba rindu pulak kat kawankawan aku ! korang pernah jujur kat kawan korang yang korang ada kutuk kawan korang tuh ? cube try buat sekali. . :]