BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 14, 2011

sekarang , 1 - 1 = 0 !

hari ini , hati ada sikit baik lah readers. . kalau korang nengok entry aku yang bawah ni , aku ada marahmarah kan ? siap dengan tulisan warna merah bagai kan ? ouhh maaf kawanku. . orang yang aku kutok tuh adalah kawan aku. . yaa. . aku kutok dia , dan dia tahu. . bukan pada hari yang sama. . tapi pada 2-3 hari berikutnya. . Alhamdulillah. . dia mampu terima. . kenapa ? dia berfikiran positif kot. . hehe. . agaknya dia tahu aku memang belum matang lagi. . tuh yang dia tak marah sangat. . entahentah dia pker , "yun tuh , karang aku marah. . makin kecik pulak. . biar je lah. . " haha ! korang rasa tak dia cakap macam tuh ? tapi tak apa lah. . janji aku mampu tersenyum nengok dia. . apa pon jadi , kawan tetap di hati. . biar hilang duit , jangan hilang kawan. . yaa. . kawan tuh macam nyawa aku tau ! kadangkadang macam makanan aku pon ya jugak ! haha !
kalau tak ada makanan tuh , mati lah aku kan ? ffuuhh~ boleh sakai woo kalau tak jumpa kawan seminggu. . memang tak lah. . haha ! aku sayang kawan , sebab kawan mampu buat aku senyum dalam menangis. . tapi. . memanglah keluarga yang utama. . haa ! tapi lagi , yang kurniakan kawankawan yang SUPRA DUPRA  ni padaku , adalah Allah. . alhamdulillah ya Allah. . aku bersyukur kerana walaupun aku bukanlah hamabamu yang soleh , tapi kau masih memberikan aku kebahagiaan. . dan janganlah kau bawa pergi kebahagiaanku jauh dariku. . masya`Allah. . p/s : hehe ! tibatiba rindu pulak kat kawankawan aku ! korang pernah jujur kat kawan korang yang korang ada kutuk kawan korang tuh ? cube try buat sekali. . :]

No comments:

Post a Comment