BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

clickclick pada saya :]


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 8, 2011

kau RASA kau BOLEH ? silakan. .

aku tak pernah rasa marah dengan membe aku sebelum ni. . tapi kalau diorang amikk makanan aku tanpa pengetahuan aku , aku marah lah. . tapi kali ni lain. . aku memang series marah. . ppeerrgghh~ berasap hidung woot ! kau tak nampak tulisan aku warna merah ni ? haaa. . aku marah dengan adik aku yang gemok tu pon tak macam ni tau. . tak ada lah sampai aku guna pen merah nak buat kerja sekolah. . nampak tak betapa marahnya beta ? aha ! tapi aku tetap rasa lucu. . sebab aku ngamok gila tadi. . bukan aku macam orang gila tau. . orang gila macam aku. . tak payah bayangkan ! nanti korang takot sendiri. . aha ! XD aku TERKESIMA abis masa waktu bahasa inggeris. . hari isnin. . aha ! hari tu aku kena berlontar dan berdondang sayang dengan PUBLIC SPEAKING. . oleh itu , persediaan yang rapi telah dilakukan olehku. . ahaha ! ayat macam orang nak pegi gim nak turunkan 30kg berat badan dah. . uummpphh~ memang tak lah. . ==" aku pon da bersedia habis dah. . penat weyh na hafal ayat panjangpanjang tak ada penghujung tuh ! sakai betul ! tak maenmaen tau ! dah lepas aku persembahkan PUBLIC SPEAKING aku tuh , aku dengan pesaing aku (lagi 2 orang) kena keluar kelas. . sebab cikgu nak buat pemilihan yang jitu dan saksama. . ahaha ! ntah apa apa ! da dapat keputusan tuh , kitorang masok kelas. . dann. . aku terkejut dengan penambahan seorang budak. . sukarela katanyaa. . agaknya memang citacita dia nak jadi RELA kot. . hehe. . (mulot aku insurans da expired date). . lepas tuh , malas nak sambung. . nanti lah aku cuba sambung. . kalau jari aku larat nak taip nama dia lah ea ? :] THE E.N.D.

No comments:

Post a Comment