BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

clickclick pada saya :]


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 10, 2011

ouuhh. . MAAF lhaa. . :]

haa. . post yang bawah , aku ada cerita pasal budak yang dengan senang hati buat aku marah dia kan ? jadijadi ! ni aku na cerita penghujungnya. . semalam , 9/3/2011. . aku kena public speaking lagi sekali. . ouuhh. . SUMPA malas. . aku dah cakap dengan SIR aku yang aku nak QUIT.  tapi SIR aku tak bagi. . dia kata , "AYUNI , YOU CANNOT GIVE UP. ." aku pon dengan tersenyum , "I`M NOT SAYING I`M GIVING UP. . I JUST FADE UP. ." hehe. . jahatkan aku ? i don`t care lah. . ada 5 orang peserta tau. . aku dapat giliran ke-5 juga. . hehe. . saya suka ! saya suka ! bila peserta pertama da lepas . . peserta kedua pulak. . lepas tuh , ketiga pulak. . bila dah keempat , aku masih rilek lagi. . dengan tak bawak skrip. . aku main jalan jaa. . haha ! takot jugak weyh sampai depan. . tapi rilek. . penonton aku orang. . aku orang jugak. . diorang makan nasi , aku pon makan nasi jugak. . jadi aku mampu menghayati kepala sendiri. . jadi aku hayun jaa lah tangan aku ke merata tempat. . cakap macam OBAMA woot ! masya`Allah. . dahsyat ! hehe. . da tuh , hari ni SIR bagitahu lah keputusannya kat kitorang. . aku lah juara. . hehe. . dah dah ! tak nak sambung. . p/s : tak ada niat nak bangga diri. . cuma tak nak readers dapat cerita tergantung. . maaf kalau ter OVER. .   

1 comment: