BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

HEMBOS HATI

tuantuan dan puanpuan ! aku tak jiwang karat eah ? tapi nak layan cerita hindustan tuh , mampu nangis lagi lah. . haha ! tapi tak apa. . jiwa gagah perkasa tetap tersemat dalam hati aku. . ahaha ! cm siput babi nak pegi perang ja ayat aku kan ? haha ! uke . lagi beberapa jam , aku na campak satu post baru kat page ni. . aku meluat pulak nak cerita pasal hati ni. . sebab aku tak ada arah tujuan. . tak tahu nak cerita macam mana pasal hati ni. . nanti aku punye sawan lapar datang lah. . tuh yang malas nak take care pasal hati sangat. . haha ! nanti tergemok overdose lah aku. . kahkah ! :] :] :] :]


sekarang hati 14/03/2011. . aku rasa bersalah dan tak tahu nak cakap dengan siapa. . aku sayang dia. . tapi aku perlukan ruang untuk aku. . aku masih belum mampu berfikir dengan matang. . aku rasa lah. . sebab aku masih mengharapkan kawankawan aku yang buat keputusan untuk aku. . walaupun pasal hati. . ya Allah. . aku memang sayang dia. . tapi aku kena belajar. . kenapa dugaan yang melimpah ruah datang menutup hati aku untuk terus mengubah reputasi pembelajaran aku ? kalau aku lepaskan dia , aku tak mahu ditunggu. . aku dah tak mampu bagi harapan. . katakata dia membuat aku lapar malam tadi. . tapi aku selalu tersenyum dan gelak golekgolek kalau berada di sisi dia. . haha ! ouhh. . memang dia mampu tawan hati aku. . tapi aku masih tak paham. . bukn tak paham dengan dia. . tak paham dengan diri aku sendiri tau. . haha ! entah lah kan ? aku nak kawan dengan dia. . tapi dia dah banyak berada di sisi aku bila aku lapar , ngantuk , senyum . . dan yang paling hebadd sekali , dia da selalu ada dengan aku bila aku marah. . tapi dia diamkan jaa. . aku tanak bergu. . aku nak solo. . kan lagi harok. . maaf lah tadi aku muka ngantuk dengan kau. . aku tak habis pikir dengan hati aku masa tuh. . dan kau sikitsikit dah buat hati aku tertutup nak terima kau pada masa depan. . SubhanAllah. . :[ 




04 Jun 2010 -___-
yaaa~ dia tak ada lagi di sis aku. . kini dia hanya kenangan bagi aku. . :'[ Alhamdulillah dia dah jumpa pasangan yang betulbetul paham dia. . dia mampu bergembira dengan pasangan dia. . kenapa tidak aku ? walaupun aku rasa kehilangan tuh , tapi aku puas. . sebab aku tahu , aku yang tak layak bergelar RATU di hati dia. . :] kini aku hanya mampu melihat dari jauh. . walaupon kini dia bukan apa apa lagi untuk aku. . tapi aku masih rasa yang dia ada dengan aku. . aku dah lama mencari yang baru. . demi kebaikan dia jugak. . aku tak mampu hidup macam tuh. . aku tak mampu hidup dengan katakata orang sekeliling. . aku sekolah lagi. . aku mesti jaga apa yang aku ukir sejak aku tingkatan satu. . kini di hati aku ada yang satu. . the 1 and only. . mungkin masih tak dapat gantikan tmpat teristimewa di hati aku. . tapi aku akan cuba. . awak. . selamat tinggal dengan kenangan kita. . saya akan pergi jauh dari awak. . jauh smpai awk pon tak tahu mana saya . . awak jangan risau. . saya akan jaga apa yang kita pahat sepanjang perkenalan kita. . sebab hidup tak selalunya indah. . tapi yang indah itu selalu hidup dalam kenangan. . :D saya bersyukur sebab awak dah paham apa yang dikatakan dengan CINTA. . :]