BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 4, 2011

kuning pom JADI !

haa. . dah beberapa hari aku tak update blogy SAYANG aku nih kan ? alahh. . tak apa lah. . bukan ada readers pon. . jadijadi , diam dan enjoy ja lha ! tadi kat skola. . malu tahu ! aha ! yala. . orang semua dah pegi tapak perhimpunan. . tapi aku , kat tempat yang tak diketahui oleh membe aku. . dan lebih malang lagi , diperhatikan oleh pengawaspengawas . . ==" aku tak suka pengawaspengawas. . sebab diorang suka halang nafsu makan aku. . ahah ! sebenarnye aku pegi melontarkan proposal aku. . :] jadi. . terpaksalah berpisah dengan kawankawan untuk 30minit. . sedih woot ! ouhh kawan. . walaupun sebentar aku berjauhan denganmu , hatiku sudah berkecamuk bercampur dengan gundah gulana yang tak terhingga. . ahaha ! ayat klasik nasional atokatok lhaa. . tak maenmaen tau ! haa. . balik sekolah ja , aku terus melelapkan mata. . da dekat pukul3 tuh , ibu aku pulak melemparkan proposalnya. . biasalah ibu aku , lemparan proposalnya dilakukan dengan berinovasi , malah dengan pekikan yang kuat. . ahaha ! ibu aku suruh siap cepat ja. . sebab nak hantar mak cik saya pulang. . hhuuwwaa ! sedih lha saya . . mak cik yang paling rapat dengan aku nak balik dah. . memang lha sedih . . tapi nak buat macam mana. . takan nak pegang kaki dia. . haha !  rilek ja lhaa. . bila mak cik aku dah berlepas(naik bas je kodd) . . aku pon pegi lhaa jalanjalan kejap. . aku terjumpa lhaa g-shock kuning. . aku macam nak beli. . ahh. . beli jaa lhaa. . saja na buangbuang duit. . haha ! tapi tak originial pon. . jadi. . tak banyak lha aku kene campak duit. . hee. . dan sekarang , aku tengah pakai g-shock kuning. . p/s : tak bermaksud aku ikot trend. . XD

No comments:

Post a Comment