BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

clickclick pada saya :]


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 2, 2011

VICTORY is OURS ! XD

ouhh. . kelas 5 AMANAH KU yang tersayang. . haha ! aku chenta padamu setulus hatiku. . bagai kucing yang memerlukan makanan. . begitulah aku memerlukan mu. . oh betapa pentingnya dirimu. . haa ! kan ke dasyat ayat aku tuh ? sebenarnya penghuni kelas 5A ni memang lah tersangat akrab. . tak tahu kenapa. . yang penting , kitorang walau dimana pon , kitorang tetap bertegur. . walaupon kat shopping mall , atau kat tempat membeli belah. . haa. . kan da jadi skema cacat lagi. . haha ! tadi , aku dengan geng dapat berita gumbira kodd. . yalah. .  penolong kelas bagitahu , aku yang kene design baju kelas ! aha ! tak maenmaen tau ! memang tak salah orang lah dia. . haha ! saya sangat bersedia dengan tugas itu. . ayuni datang menyemak. . ! membantu membe yang kebingungan . . ! ayuni ! (nyanyi dengan nada woderpet) :] 



No comments:

Post a Comment