BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 27, 2011

aku ada life lha woi ! =="

haa. . lagi satu hal ni. . laa. . lantak aku lah aku na jadi macam mana pom. . aku kan ayuni seri binti abu hanifah. . aku bukan minah binti ali atau bedah binti samad. . jadi ? perlu dihitung ka ? ala. . takyah na yeye sangat lhaa. . haha ! tak pernahpernah aku emosi. . baru jam ni aku na emosi bagai. . kucing jiran aku pon pandai muntahmuntah nengok aku emosi. . geli u. . aha ! tak apa lah. . janji aku tak gondam blog korang. . hehe. . tak reti pon. . ada orang cakap , aku bajet. . lahh. . aku boros lah. . tak paham bajetbajet ni. . tau perabis duit ja. . tuh yang sampai sekarang aku tak habis pikir lagi ni. . ahaha ! ta apa lah. . janji aku tak curi kawan korang. . hehe. . haa. . korang na baling telur kat aku sebab aku mulot jahat ? baling lah. . tak lari pon. . balik boleh mandi. . haha ! tak apa lah. . janji aku tak guna air rumah korang. . eheh ! ada orang cakap aku tak reti berenang tau. . woot ! aku reti berenang lah ! berenang kat air cetek oi ! pandai apa ! langkah keselamatan untuk orang yang tak bolah panjang macam aku. . aha ! orang kata apa ? mandi kat gigigigi air ? ahaha ! ramai dah orang cakap aku HEBADD woot ! hee~ f.u.l.l.s.t.o.p ! XD

No comments:

Post a Comment