BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

clickclick pada saya :]


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, February 24, 2011

our HEYDAYY !

yawyawyaw ! ahaha ! style sekarang lah tuh. . kata zaman. . XD by that way , hari ni. . last day untuk first test kitorang ! wahh. . what a release. . SUMPA gempak lah last paper tadi. . macam biasa. . last paper adalah waktu yangg paling ideal untuk meniru. . MYGUCCI ! jangan pikir kelas amanah tuh terkecuali daripada peniruan. . penah kantoi kodd. . ahaha ! masa tuh memang tak boleh blahh. . yela. . yang kantoi tuh , kawan baek amatamat aku lah ! jadijadi ! tadi masa last , masa add math. . cikgu sayang kitorang. . memang harok lah cikgu tuh. . dia punye motto hidup , "ultraman TARO !" ahaha ! dia comel tau. . da lah tuh ! paper last tadi , paper sejarah. . (seperti yang aku kata : sapa yang dapat A sejarah tuh , dia teeettt. . yang tak dapat A tuh yang goodgood. . ahaha !) aku boleh ternganga pulak tadi nak menjawab. . aku tidur dulu. . aku usha member sebelah dulu. . paling last aku buat , tendang kerusi membe depan. . bila semua orang da rilek. . da siap lah tuh kod. . aku dengan membe(epit) aku pon pasang lah strategi. . langkah berhatihati : ngok cikgu dulu. . langkah bijak : tengok membe yang agakagak boleh pakai. . langkah SERIBU : cikgu pandang tempat lain , tros tunjuk jari(nak jawapan nombor berapa) langkah sopan : ucap terima kasih kat membe tuh sebab bagi jawapan. . XD langkah akhir : share lah jawapan dengan membe aku yang kaber line untuk aku tadi. . dannn. . mission complete. . ahaha ! kami berjaya ! tapi yang pelik , soalan sujektif boleh jawab. . yang objektif , tros ngantok aku tengok. . uummpphh~ RANGGI lah saya dalam menjawab soalan. . :] wweehh~ membe cina aku buat lagi HAVOC kod. . diorang cakap bahase diorang ja. . ntah apa yang diorang carotkan , da dapat jawapan. . sabar lah aku tengok diorang. . =="

No comments:

Post a Comment