BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 27, 2011

saya ke tusyen semalam :] tak maenmaen tau !

semalam ! 110226 ~ aku pegi tusyen tau ! tusyen kat physics ong. . kat bandar batu pahat woot ! tak maenmaen tau ! ahah ! mulamula macam segansegan jugak. . tapi aku dulik apa. . aku pakai kasut lhaa ! kenapa nak segan. . haha ! jadi aku dengan dari pagi da penat. . tak sempat balik rumah nak bersiram. . hanya sempat mencekik. . aku pon masuk lah kelas untuk kelas physics form5. . aku sorang je kod melayu yang pakai selipar. . yang lain semua pkai letopletop. . yela. . budak bandaran. . saya budak kampungan. . haha ! janji rumah aku ada elektrik. . apa susah ? jadi. . aku jadi yunALIEN lah kat tusyen tuh. . yun yang hobinya berbebelbebel , jadi yun silent mode lah. . haha ! aku sampai terGELAK sendiri. . dah lah tuh. . budak laen semua pelik nengok aku. . ahh. . dulik ! aku gelakan diri aku. . bukan aku gelakan diorang. . huh~ bagitau cikgu baru tau ! haha ! takyah na hairan sangat lah ! kan normal gelakgelak. . bukan aku gali kubur pon dalam kelas tuh. . aaiisseehh~ untung lah aku gelak jae. . kalau tibatiba aku tumbuk korang satusatu macam mana ? haha ! lagi aneh kan ? jangan bayangkan . . kau tak nampak apapa~ :]







No comments:

Post a Comment