BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

clickclick pada saya :]


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 23, 2011

HAROK karok lha saya !

sekarang , korang kene tahu ! aku sekarang kat 5 in form ! aku kelas 5 Amanah ! weyh ! kelas HEBADD kod ! korang ja tak tahu ! :] tak apa lah . . yang penting , kat dalam kelas aku , aku ada 3 orang kawan baek ! atau lebih popular dipanggil CBF (crazy bestfriend) ahaha ! diorang memang amatamat lah crazy. . sebab diorang suka gelakgelak ! kejap ! salah ni ! kitorang suka gelakgelak ! SUMPA dahsyat wouh kalau kitorang gelak. . sebab kitorang gelak tak suka kaber ! maen hembos ja . . ada cikgu dalam kelas pon , boleh TERgelak juga ! alahh. . apa apa ja lah kami nih . . tak apa lah. . cikgu pon da paham kod. . sebab tuh cikgu hanya mampu terdiam. . haha ! tak maenmaen tau ! kami memang HAVOC dalam acara gelak menggelak nih . . panjang dah huraian aq. . tapi contoh tak keluar jugak ? haaa. . ni lah barisan sahabatsahabat beta yang TERcanngih dalam gelak golekgolek. . ttaaddaaa. . !! cha : tukang senyum. . (smiler) ! epit : "saya sayang tidur saya. . " (sleeper) ! jeeha : lambat dalam memahami gosip. . (talker) ! dan aku : sakit gelakgelak sampai besok. . (laughter) ! alah. . tak boleh blahh lah aku. . da macam pelakon pulak style aku kenalkan mahklukmahkluk ganjil nih. . haha ! XD kami kenal siapa kami. .

No comments:

Post a Comment