BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 22, 2011

HEBADD lah dea !

tadi , aku online facebook. . haa. . aku pon cari lah apa yang aku nak gossipkan kat kawankawan sayang aku besok. . hhuuiisshh~ korang tau ? tak sangke lah jugak aku , ada jugak orang yang nak cakap pasal keburukan orang. . tapi dia pon menunjukkan keburukan diri sendiri sebab mengata orang lain. . haa. . perangai jahat aku pon da keluar lah ni. . aku pon tengah mengata orang ni. . tak apa lah. . aku tau , aku memang jahat. . :] tapi tak apa lah . . mungkin dengan cara tuh , dia dapat tahu pe kurang diri dia sendiri. . (hanya Allah saja yang berhak menilai hambanya. . kita sesama makhluk , hanya mampu menegur. . bukan memburuk-burukkan. . ) jadijadi ! besok , pagipagi lagi aku nak buat dosa . . haha ! Alhamdulillah. . tambah lagi kebarangkalian aku nak jadi ahli neraka. . :]

1 comment: