BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 24, 2011

pixie lah woot :]

pixie lha woot ! korang tak kan tak open kod pasal pixie ? bohong lah kan ? semalam. . aku bincang dengan membe aku pasal pixie ni lah. . bagi aku : "alah. . takyah nak pixie sangat lah. . nanti dah tak zaman , na buang mana pixie tuh ? hehe" bagi membe aku tuh pulak : "tak lha. . saya rasa , kalau trend fesyenfesyen ni , mungkin lah ikot zaman. . tapi kalau gadget ni , tak kodd. ." haaa. . suke hati kau lah nak pikir apa pon. . bagi aku. . aku kampongkampong. . tak suke lah bndebnde townytowny nih. . kalau dah sederhana tuh , buat style bolebole ja lah. . berpijak ja dibumi yang kau nampak. . tak payah nak hwot sana , hwot sini. . korang keluar manamana pon , tempat korang jugak kan. . lain lah korang keluar seberang laut ka , atas angin ka. . ahaha ! dah tau korang jalanjalan kat negeri korang ja kan ? pakai lah baju biasabiasa. . yang nak pakai baju takbiasa takbiasa tuh kenapa ? baju tak ada orang jeling kod. . orang jeling bila kau cool. . bila kau buat kerja sendiri. . bila kau tak nak lah cari perhatian orang. . biar perhatian orang cari korang. . sory kalau aku hembos bende yang buat korang mara. . :] buat bacabaca jaa. . 





1 comment:

  1. alamak ad orng kutok pixie larhh...ap bnde...
    mmg lh ikut musim mcm buah...kjap musim durian pastu musim rmbutn...bgoz sbnrye fixie nie...
    support enviroment...go green world..basikal x kua asap...moto? rxz 125 jdq.. eh trsebt no mto ak lak (ex5)...

    ReplyDelete