BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 20, 2011

kau bukan aku. .

aku dgn kau tak sama tau. . aku suka makan. . kau suka ? tak suka kan ? jadi jangan bukak mulot. . aku dgn 3 orang ja yg sama. . aku dgn cha , epit dan jiha. . ya ! mereka kawan aku. . tapi lebih dikenali sebagai life aku. . aku pg skolah , de lima tujuan : (a) nak jumpe kawan (b) nak blaja dgn kawan (c) nak tido kat dalam kelas dgn kawan (d) nak gelakgelak dgn kawan (e) nak maen larilari dgn kawan !
jadi sekarang , jangan ada sapasapa yang bgitahu kat ibu aku , aku ada blog macam ni. . kalau tak , jadi lauk mkn malam lah aku. . alahhh. . ibu. . jangan marhmarah ye ? adik sayang dan chinta ibu dgn spenuh hati. . haa. . bru maket ayat aku. . kau ada ? tak ada kan ? aku tahu. . jangan lah nak jeles. . haha ! :]

No comments:

Post a Comment